sobota, 29 czerwca 2013

Spaghetti z granulatem sojowym

Cześć! Ostatnio będąc w eko sklepie znalazłam kilka fajnych produktów z soi, między innymi granulat sojowy. Dzisiaj nastał taki czas, że musiałam zrobić szybki obiad i tak oto powstało:
 SPAGHETTI Z GRANULATEM SOJOWYM


Właściwie to w tym przepisie mój wkład jest zerowy, bo sos powstał z proszku (tak jak pisałam czasu brak na kucharzenie, a i nie mam dobrego przepisu na sos boloński)

Składniki:
1xopakowanie sosu z proszku Napolitana lub bolońskiego
granulat proteinowy sojowy
makaron brązowy (ja zrobiłam z normalnego, ale mama nie lubi razowego, o zgrozo...)
Wykonanie:
Rozrobić sos wg instrukcji, jak zacznie gęstnieć dosypać granulatu, gotować jeszcze kilka minut, aż soja nabierze odpowiedniej miękkości. Makaron też tak jak na opakowaniu.
Ale twórcze... :-)

~*~
Korzystam ostatnio z sezonu na bób i zajadam się nim w ogromnych ilościach. Najbardziej lubię ten po prostu z wody. Mmm, pychota!
Uciekam na 2 tygodniowe wakacje!
Trzymajcie się cieplutko i dla tych, co już leniuchują miłych wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz